Over VANNU

VANNU is voortdurend op zoek naar methoden, technieken en alles wat nodig is om klanten het gevoel te geven dat ze niet als massa behandeld worden. De keymedewerkers zijn inmiddels bekenden van u geworden. Jan Wokke RA en Piet Hoogeveen AA MBA RV doen er werkelijk alles aan om ervoor te zorgen dat klanten zo worden geserviced dat de uitkomst van onze werkzaamheden aansluit bij de persoonlijke wensen en behoeften van de klant. Wij noemen dat gewoon het VANNU gevoel!

Klanttevredenheidsmeting

Om het VANNU gevoel constant te blijven volgen hebben wij een klanttevredenheidsonderzoek gehouden.

De uitkomsten zijn in onderstaande grafiek afgebeeld.

 

We zijn er supertrots op dat we voor onze belangrijkste elementen bij 66 van de maximaal 80 respondenten een 8 weten te scoren. Wij zijn er dagelijks op uit die score te handhaven of liever nog te verhogen.

Cafetaria

Lang niet alle ondernemers hebben een gelijke behoefte aan diensten en/of zitten in een ingewikkelde omgeving. Een gelijke aanpak en een standaard aanbod van diensten voelt als confectie en confectie zit nu eenmaal niet zo mooi gegoten als een maatpak.

VANNU levert u een maatpak tegen prijzen waarvoor u bij onze collega’s confectie krijgt.

Door goed naar de klantbehoefte te luisteren en het aanbod op de behoefte af te stemmen ontstaat van geval tot geval een maatpak. Uiteraard niet voor alles! Een jaarrekening blijft een jaarrekening en een aangifte is en blijft nu eenmaal ook een aangifte. Confectie voor oplossingen die zich ook vrij gemakkelijk in confectie laten vangen, maar een maatpak voor de aller belangrijkste zaken.

Wat dan die aller belangrijkste zaken zijn bepaalt de klant en daarin verschillen mensen nu eenmaal. Wij leveren een maximale inspanning om iedereen een voor hem/haar VANNU gevoel te laten beleven.

Wij noemen dat ons cafetaria. De klant betaalt en is dan ook degene die, tenzij daardoor wetten worden overtreden, bepaalt.

Wij werken op dit moment erg hard aan het ontwikkelen van een Service Level Agreement (SLA). Gewoon goed met elkaar afspreken en vastleggen van wat we over en weer van elkaar mogen verwachten. Geen verrassingen meer achteraf: niet in geld en niet in kwaliteit! Dit is een unieke situatie, die door vrijwel geen accountantsorganisatie aangeboden laat staan geleverd wordt. Meer weten? Neem gewoon contact op en Jan of Piet praten u snel bij.

Voor wie is VANNU bedoeld?

VANNU is een zogenaamd generalistisch kantoor. Wat we niet weten zoeken we op of vragen we na en we komen hoe dan ook met een oplossing. We kennen onze weg naar specialisten. Ons kennisnetwerk staat voor alle klanten klaar.

Wat we niet kunnen is niet erg veel, maar ook wij hebben beperkingen. En neemt u maar aan dat we die als geen andere kennen.

Om er achter te kunnen komen of VANNU ook iets voor u is doen we een uniek aanbod. ‘We praten op onze kosten een 1/2 uur over uw specifieke behoeften’ In ruil daarvoor krijgt u van ons een quick scan van waar wij verwachten iets heel unieks te kunnen betekenen.

Wij noemen dit ‘Koffie bij U of bij Ons?’